2011. szeptember 10., szombat

Stephenie Meyer: Újhold

Új holdÍme a második rész! Ami annak idején pontosan a szülinapomon jelent meg. Mikor ez a könyv megjelent az osztályba már jó páran olvasták az alkonyatot (ez a sor velem kezdődött). Már szinte másról sem tudtunk beszélni, csak arról, hogy mikor jelenik meg a második rész.

Tartalom:
Bella mer szeretni.
Az élete árán is.
De Edward elhagyja, Bella pedig majdnem belehal a veszteségbe. Az indián Jacob barátsága ébreszti tetszhalálából a lányt, s a jó barát egyre közelebb kerül a szívéhez, noha Bella képtelen elfeledni az aranyszemű fiút.
S miközben különös, hátborzongató halálesetek tartják izgalomban Forks városát, a földgolyó túloldalán Edward nagy tettre készül.

hát igen elkezdődött a történet és egyből visszaadta az alkonyat csodálatos hangulatát. Majd jött egy igencsak fájdalmas rész. Amikor Edward elhagyta Bellát nagyon áttudtam érezni Bella fájdalmát. Egyszerűen nem akartam elhinni! A könyvbe vannak olyan lapok, amikre csak a hónapok vannak felírva semmi más. Nagyon drámai hangulatot keltett. Aztán megjelent Jacob, sok olvasó örömére én nem nagyon vigadtam. Az a helyzet, hogy nem nagyon bírtam. Éreztem, hogy Edwardot akarja helyettesíteni Bella életében és amikor ez valós tény volt, akkor meg pláne nem volt szimpi. Úgy olvastam végig a könyvet, hogy egytől egyig Edward párti voltam. Nos, amikor kiderült, hogy Jacob vér farkas, akkor úgy voltam vele, hogy "ne már! egy újabb fiú aki elakarja hitetni Bellával, hogy veszélyes, de Bella mégsem fél tőle". Oké! aztán megszoktam, hogy így mennek a dolgok várva, hogy Edward megjelenjen. És megjelent! Bár én azt vártam, hogy egyszer csak ott ül majd Bella ablakában, de aki olvasta tudja, hogy nem így lett. Aztán a történet vége így vagy úgy, de szintén boldog lett. Igazság szerint a Jacobos részek sem voltak unalmasak. Elvégre tetszettek Bella hallucinációs dolgai, meg minden ilyen egyéb. A vér farkasos legenda valóra válása is érdekes volt. Az ír nő nagyon szépen megcsinálta azt, hogy miközben Edwardra várunk, kössön le minket a könyv. Csodálatos!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése