2011. szeptember 8., csütörtök

Alyson Noël: Kék Hold

Blue Moon - Kék holdMint említettem az első rész nagyon tetszett. Amikor megtudtam, hogy lesz második rész először meglepődtem, majd izgalommal vártam. Csalódtam!

Tartalom:
Blue Moon
Kék Hold
Ritka tünemény!
E bűvös teliholdas estén megnyílik az idő kapuja és feltárja titkát...
Ever egyre otthonosabban mozog Damen világában, és önmagát, újonnan felfedezett képességeit is egyre jobban megismeri. Szerelmük Damennel beteljesedni látszik, de ekkor valami rettenetes történik és a lány kegyetlen választás elé kerül.
Ketyeg az óra.
Három... kettő... egy... szerelem?
Visszaszámlálás
Három... kettő... egy... Kit szeretsz jobban? Kék Hold - a végzetes éjszaka. Nyiss kaput és lépj be! Bátorság!

A tartalom  még nem sok mindent árult el amikor megvettem. Nekem fontos az, hogy tudjak a szereplővel azonosulni. Az első részbe ez tökéletesen sikerült. Viszont a másodikba már nem sikerült megértenem Evert. A szemembe átváltozott egy szőke rinyálós lánnyá. Egy kicsit már idegesített állandó nyavalygása. Aztán a történet is egyre zavarodsabb lett. Ide megy, erre a dimenzióba, majd abba stb. Ezzel elvesztette a természetességét. Az "átlagos" hétköznapi lány történet, megszűnt és már túlságosan fantáziára épült. Nem kifejezetten tetszett. Ebben a történetben aki szintén eléggé fő szerepet játszott az Romen volt. Végül itt a gonosz szerencsével járt. Ugyebár Ever hülyesége miatt nem érintkezhetett Damennel. Szuper! Megvan min nyavalyognia a harmadik részben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése