2011. szeptember 8., csütörtök

Maggie Stiefvater: Várunk

Linger - Várunk
Nos az első rész után nem vátam túl sokat a könyvel kapcsolatba. De először is jöjjön a tartalom.

Tartalom:
Miután Sam mindenét kockára tette, és megnyerte a jövőjét, amely ijesztően nyújtózik előtte, most Grace rejtélyes betegségével kell szembenéznie. A márciusi hidegben a lány testében egyre növekszik a forróság, és a közös jövő elolvadni látszik a hóval.
Sam a falkáját várja, de aki kilép a fák közül, arra nem számít. És míg ő mindent elkövetett, hogy ember maradhasson, a jövevény alig várja, hogy a tél megfossza őt az emberi gondolatoktól.
Mindig azt hitték, hogy a szerelmük mindent túlél, de vajon azt is, ami most következik?

Nos ezt a könyvet nem igazán tudtam olvasni. Mármint, hogy kettő-kettő oldal után mindig letettem, mert nem bírtam olvasni. Mint az első részt ezt is unalmasnak tartottam. Bár talán, egy kicsivel jobb volt mint az első kötet. Mondjuk ugyanolyan felesleges idő húzásokat észleltem mint az elsőnél. Nem igazán lényegre törő a könyv. Csak húzza és húzza a történetet és még azt is elfelejti az ember, hogy mi a lényeg. Mint általában a könyveknél itt a vége a csattanó. Na és ez talán az egyetlen izgalom a könyvben. Büszke vagyok magamra amiért azért a néhány oldalas izgalomért végig olvastam a könyvet. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése