2011. szeptember 9., péntek

Alyson Noël: Árnyvidék

Shadowland - ÁrnyvidékValahol ott kezdődött az egész, hogy a sorozatnak nem tetszett a harmadik része. Már nem is annyira szívesen vettem kezembe, ezt a részt. Naivan gondoltam, hogy a másodiknál úgysem lehet rosszabb. Tévedtem.

Tartalom:
Újra indul a karma körhinta!
Ever életében minden tökéletes lenne, ha Ava árulása folytán nem maradna a nyakán a bosszantó ikerpár, Romy és Rayne. Ha a bosszú szomjas Roman nem tenne újabb aljas kísérletet Ever és Damen szerelmének elpusztítására. Ha nem találkozna egy előző élete szerelmével. Ha nem követte volna el élete legnagyobb baklövését azzal, hogy megitatta Damennel az életmentő elixírt.

Nos ugye ott lett vége a második résznek, hogy Damen és Ever nem érhetett egymáshoz. Aha. Ever ezt a tényt nyafogásra használta. Igen, valóban ez történt. Folyamatosan azt hajtogatta mennyire szereti Dament-t meg miden. Persze (és ezt nagyon nem értem) elbizonytalanodott akkor, amikor találkozott az előző életében (életeiben) lévő szerelmével aki mindig Damen és közé állt. Ha annyira szereti Damen, miért nyafog, hogy ott az "új" fiú? Majd jöttek a felesleges oldalak, amit nem szeretek egy könyvbe, nem szeretem, ha nem történik semmi, csak nyafog a főszereplő problámái miatt. Aztán így vagy úgy, de Ever és Damen még mindig nem érhet egymáshoz. Na kíváncsi leszek a következő részre, amit még mindig nem voltam hajlandó megvenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése