2011. szeptember 11., vasárnap

Stephenie Meyer: Napfogyatkozás

Eclipse - NapfogyatkozásAnnak idelyén ezt a könyvet nagyon vártam. Az Újhold és a Napfogyatkozás könyv közti idő nagyon hosszú volt! Majd amikor végre megjelent hatalmas izgalommal olvastam. Nem csalódtam!

Tartalom:
Őrizd a percet! Mert ami eljön, az el is múlik, ezt a halandók tudják csak igazán. Elmúlt az alkonyat, elmúlt az újhold. De eltűnhet-e a Nap az életedből? Elzárhat-e melegétől a hűvös Hold, amely minden álmod és vágyad tudója? Jacob napsugaras mosolya, vagy Edward holdfényragyogása? Bella mindent elveszíthet: barátot, szerelmet. Két tűz közé kerül. Körülötte felizzik az ősi gyűlölet, miközben régi vérszomjas ellensége még mindig rá vadászik. Ismét választania kell élet és halál között... A nagy kérdés: mit érdemes túlélni? A Twilight saga folytatódik... A Hold megbűvöl. A Nap talán sosem hűl ki. Merj álmodozni! Az álmok nem fogynak el...

Nos igen. Elkezdődött. Már eleve nagyobb volt a kedv mint az Újholdnál, hisz tudtam, hogy Edward ezúttal nem megy sehova. :) Jacobnak nem tetszett az olykor túlságos nyomulása Bellára. De Edward ezeket a helyzeteket is megoldotta! Jó volt, hogy Forks újra benépesült a Cullen család által. Az is tetszett, hogy megvolt a könyvnek az eredetisége és a természetessége. Eredetisége, hisz még mindig ugyanaz volt az ellenség és nem találtak ki a szereplők (számomra borzasztó) varázsigéket, löttyöket meg egyéb ilyen felesleges dolgokat. Természetes is volt, hisz még mindig voltak iskolai jelentek, otthon töltött unalmas percek. Minden! És a végéről a jól meg szokott izgalom sem hiányzott. Ja, és kihagytam a ... "szerelmi háromszöget". Bella ugye mindvégig Edwardot szerette és most eltekintek attól, hogy a végén a csata közbe volt egy kis elgyengülése. Szóval Jacob pórul járt ezért megkapta  a könyv utolsó fejezetét monológba. Bár engem Bella és Edward rétes jelenete jobban lekötött. Edward megkérte Bella kezét és, hát tudjuk mi lett a végé! ;) Nekem a könyv nem okozott csalódást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése