2011. szeptember 8., csütörtök

Maggie Stiefvater: Borzongás

Borzongás, Linger ! Valakinek tetszik valakinek nem...A könyvet hatalmas izgalommal vettem meg, be kell valljam. Izgultam, hogy milyen lesz, hisz a szó, hogy Borzongás sok mindent rejthet magába. De nem sokat rejtett. Nagyon jó könyvet lehetett volna írni ezzel a címmel, bár nekem csak egy unalmas történet volt. Bár voltak izgalmas részek úgy éreztem, hogy amit kb. 5 oldalba írnak le egy oldalba összelehetne foglalni.
A történet középpontjába Grace és Sam áll, akik a szerelmükért küzdenek. Tulajdonképpen az ellenség nem más mint a hideg.
Íme az első rész tartalma röviden:
A hideg - Grace évek óta figyelte a házuk mögötti erdőben élő farkasokat. Egy sárga szemű farkas - az /ő/ farkasa - visszanéz rá.
Valakinek ez a könyv a mindene és nagyon tetszik neki. Nos én nem közéjük tartozom. Grace és Sam szerelme a szememben az elején nem volt meggyőző. Egy kicsit Samet sem bírtam az elején. Grace viszont azért jól megformálódott, mármint okos és felelősség teljes volt és egy kicsit-kicsit mindig "rosszabb" lett. A történet amúgy nem rossz. Minden rossz csak a fogalmazás mód miatt unalmas. Bár top listát vezetett én mégis pénz pazarlásnak éreztem. Nos, röviden ennyi! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése