2011. szeptember 16., péntek

L. J. Smith: Vámpírnaplók

Nos ez a kupac itt alul egy olyan könyv sorozat ami először tetszett. Majd nem. Majd igen. Majd nagyon nem. De aztán mégis el voltam vele...
Akkor vágjunk bele. Huh...még régen amikor megvettem  az első részt ezek a gondolatok futottak át agyamon: Alkonyat koppintás. Késöbb megtudtam, hogy ez a könyv sorozat előbb volt mint az alkonyat, csak az európai elterjedés volt máshogy. Na szóval az első kötet nem nyerte el tetszésemet. A második kötet már jobb volt, olyan átlagos. Aztán jött a harmadik, ami (ha jól emlékszem) kifejezetten tetszett. A szomorú rész is mikor meghalt Elena. Hoppá! Azt hiszem azért a harmadik résznél előjött Elene egoizmusa. Persze mindig is csodálatos volt és a beceneve Miss tökély, de ez már túlzás. Emlékszem az ilyen részekre mint például: ,,Elena karcsú karja". Karcsú kar? Ez komoly? Ja, apropó még valami! Így szeretem Stefant úgy szeretem Stefant, de közben szereti Dament is. Legalábbis vonzódik hozzá. Na ne! Aztán itt már elkezdődtek a túlzásba eső varázs igés dolgok. Hülyeség! Eszméletlenül mérges vagyok, amiéért tele van mindenféle hülye varázslattal a sorozat. A harmadik kötet még tetszett, de itt kezdődtek a problémák, amik a negyedik részbe ugyanúgy folytatódtak. A folyamatos varázsigék, Elenáról ábrándoztak, hogy milyen gyönyörű stb. De, aztán Elena, mindenféle teljesen felesleges és ostoba varázslatok miatt, feltámadt és újból élt. Mintha meg sem halt volna.Majd jött az ötödik rész, ami kínszenvedés volt végigolvasnom. Komolyan! Elena a gyönyörű Elena, milyen kis butus volt az elején. Majd csodálatos szépségével újra megtanult élni. Most a hatodikat olvasom, amit megint próbálok elviselni. Könnyebb, hisz Stefan most épp nincs a történetbe így amikor Damennel van, már nem emlékszem, hogy milyen volt amikor Stefannal volt. Bár a folyamatos így szeretlek, úgy szeretlek megvan. Most komolyan! Elena ne akkor akarja bemagyarázni nekem, hogy mennyire szereti Stefant, miközben Damennel smárol.  A könyvet (mármint  a hatodik kötetet), még nyár elején kezdtem el és azóta nem bírtam kiolvasni, mert annyira unalmas.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése