2011. szeptember 10., szombat

Stephenie Meyer: Alkonyat

Twilight - AlkonyatMint mindenkit annak idején engem is elkapott az Alkonyat láz. Név napi ajándékként kértem a könyvet, akkor szinte nem is tudva arról, hogy milyen tartalmat rejt magába. Ez volt az első Vörös pöttyös könyv amit a kezembe fogtam.

Tartalom:

 Forks fölött mindig felhős az ég. Bella Swan, az érzékeny, zárkózott lány afféle önkéntes száműzetésre ítéli magát, amikor ide költözik apjához. Bella alapjáraton is mágnesként vonzza a bajt, ezúttal azonban nem csak a "mindennapi" csetlések-botlások fenyegetik. Hanem Ő. Ő, akinek aranyszín szeme van, titokzatos, szeszélyes, kiszámíthatatlan, félelmet keltő és biztonságot sugárzó. Ő, akit Edwardnak hívnak, mint valami ódivatú regény hősét. Ő, aki megmenti az életét. Ő, aki mégis a legnagyobb veszélyt jelenti Bella számára. Az indián rezervátumban furcsa, félelmetes mesék keringenek. És egy nap a legenda megelevenedik.

Nos akkor jöjjön az én véleményem! Aminek nagyon örülök, hogy előbb olvastam el a könyvet és utána láttam a filmet. Most, hogy ezt tisztáztuk jöjjön Bella. Nagyon tetszett a karaktere! Örültem, hogy nem egy "hű, de szép vagyok és mindenki odavan értem" karakterrel van dolgom. Ellenkezőleg! Bellára azt is lehet mondani, hogy önbizalom hiányos. Ettől függetlenül bátor! egyre több titok derül ki és ő nem, hogy megfutamodna, de még bele is szeret a veszélybe és hát a veszély nem más mint Edward. Ahogy egymásba szeretnek egy csodálatos szerelmi története hoz létre. De Edward mindig győzködi arról, hogy veszélyes! Majd a végén ugye nyilván ez be is következik. Aztán megint minden happy! Edward karaktere is tetszett egy erős pasi aki óvja szerelmét. Sokakkal ellentétben szerintem ez nem nyálas. Az író nő a vámpírok világát is szépen megrajzolta és szerintem ez így jó, hogy vannak vega vámpírok, akik "normális" életet akarnak élni. Igazából nekem ez a könyv hozta meg a hatalmas kedvet az olvasáshoz. A könyvet rengetegszer elolvastam és igencsak használt állapotban van a polcomon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése