2011. szeptember 22., csütörtök

Claudia Gary: Örökéj

ÖrökéjEzt a könyvet nagy izgalommal vettem a kezembe, hisz a vörös pöttyös könyvek közül az elsők között volt ami Magyarországon is megjelent.

Tartalom:
Bianca szökni akar. Bianca új diák az Evernight Akadémián, egy háborzongató, gótikus bentlakásos iskolában, ahol az osztálytársak valahogy mind túlságosan tökéletesek: okosak, elegánsak, jófomán olyanok, mint a ragadozók. Bianca tisztában van vele, hogy nem illik közéjük. Ekkor találkozik Jareddel, aki szintén kilóg a sorból, s aki szemmel láthatólag mindent megtesz azért, hogy ne legyen olyan, mint a többi evernightos. Kettejük között tagadhatatlanul van valamiféle vonzalom. Bianca minden veszélyt vállalna, hogy a fiúval lehessen, de sötét, régesrégi titkok elszakítják őket egymástól… Bianca ekkor megkérdőjelez mindent, amit eddig igaznak hitt.

Tetszett, hogy a vámpírok világa megint egy új szemszögből van megközelítve. Semmi ismétlés semmi koppintás. Úgy tudom, hogy  Bár furcsa, hogy Bianca nem is tudta, hogy vámpír illetve, hogy valamikor az lesz. A szülein meg, hogy nem vette észre? Apropó! Megfigyeltem, hogy az ilyen könyveknél nem kapnak nagy szerepet a szülők. Vagy meghaltak, vagy nem foglalkoznak gyerekükkel, vagy csak apa vagy anya van, vagy olyan fontos emberek, hogy csakis a munkájuknak élnek. Ebben az esetben se kaptak nagy szerepet a szülők és nem értem, hogy akkor miért kellet kitalálni azt, hogy ők is az Evernight akadémián éljenek mint tanár. Igazán felesleges! Na, de ugye a könyvnek nem ez a lényege. Lucas és Bianaka kapcsolata szépen alakul és (mint lenni szokott) Biancáért nem csak Lucas van oda. Raquel is érdekes személyiség és sokszor gondolkoztam el azon, hogy milyen lenne a könyv az ő szemszögéből. Érdekesnek találnám! Aztán ugye a végén amikor Biancának és Lukasnak el kell válnia...hát ledöbbentem. Futhattam volna a könyvesboltba, de nem tettem. Megvoltam a második része nélkül. Ez volt tavaly. Most jelenleg a Nézz az égre! című könyvet olvasom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése