2012. szeptember 2., vasárnap

Monika Feth - Az eperszedő

Ezt a könyvet már rég elakartam olvasni, mire a kezembe vettem. Talán mivel már vártam az olvasását nagy dolgokat is vártam tőle. Nem! Nem vártam nagy dolgokat! Simán csak annyit, hogy jó legyen. De hát...

Tartalom:
Amikor kiderül, hogy barátnőjét, Carót meggyilkolták, Jette nyilvánosan bosszút esküszik - és ezzel felhívja magára a gyilkos figyelmét. A férfi udvarolni kezd Jettének, és a lány beleszeret anélkül, hogy sejtené, valójában kivel is van dolga.
Igazi csemege thriller-rajongók számára!

Először olyan volt mint egy jó könyv. Mondjuk krimihez képest már az elején sem volt annyira izgalmas, de mindegy. Aztán egyszer csak beleuntam. Beleuntam és tudtam, hogy mi lesz a vége mielőtt elolvastam volna (mivel annak ellenére, hogy beleuntam, azért végig olvastam ám'). Ki hitte volna, hogy a rossz fiú beleszeret a jó kislányba? Én. Mindenki. Carót viszont nagyon sajnálotam, mert amíg jelen volt a történetbe, addig bírtam a karakterét. Jettevel nem volt különösebb bajom a kiszámíthatóságán kívül. Hisz azt is gondoltam (vigyázz itt egy SPOILER következik), hogy Jette-nek végül enm lesz baja. Ki gondolta volna? A rossz fiú mindenkit ki akar nyírni, de pont a főhősnőt nem tudja. Persze ez nem baj! Ez így a jó! Csak az írónő alkalmazhatott volna több csavart, hogy kicsit izguljak. És ne unalmamba olvassam végig a könyvet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése