2011. november 2., szerda

Claudia Gray: Homokóra!

Nagy reményekkel vettem kezembe a könyvet és szerencsére nem okozott csalódást. Ellenkezőleg! Még jobban felcsigázta az érdeklődésemet a történet iránt.

Tartalom:
Miután megmenekültek az Evernight Akadémiáról, a bentlakásos vámpíriskolából, ahol megismerkedtek, Bianca és Lucas a Fekete Keresztnél talál menedéket. Biancának titkolnia kell különös örökségét, máskülönben az életét kockáztatná a fanatikus vámpírvadászok között. De hamarosan értelmetlenné válik a titkolózás, és újból menekülni kényszerülnek, de ezúttal nem csak a Fekete kereszt üldözi őket, hanem az Evernight vezetősége is.
Nem számít, milyen messzire szöknek, Bianca nem futhat el a végzete elől. Vajon a szerelem erősebb a végzetnél is?
Sokáig azt hittem, hogy Alyson Noel Evermore kötete, jobb az Evernightnál, merthogy nálam ez a két sorozat versenyzik egymásal. És lehet, hogy az Evermore nekem személy szerint tényleg nagyon tetszett, viszont a többi része nagyon unalmas volt. Viszont ennél a sorozatnál csak fokozni lehet. Nagyon jó volt ez a kötet is. Az másodiknak már elve úgy lett vége, hogy nagyon kíváncsi voltam a folytatásra és nem okozott csalódást. Bár a Fekete Keresztes részeknél már vártam, hogy elhagyják a sejtet, de végül ez is megtörtént. Nagyon izgalmas volt! Bianca itt is elég jó karakter volt, viszont olykor túlzásba vitte, hogy ő tartja magát a betegség ellen, meg hogy ő nem akar senkinek fájdalmat okozni. Bár ez sokszor erőltetettnek tűnt, attól a történet még jó volt. És ennek is úgy lett vége, hogy már várom a folytatást amit hamarosan elolvasok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése